Projekt Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi (APIV B) byl ukončen k 31. 12. 2022.
Výstupy a závěrečnou prezentaci výsledků projektu najdete ZDE.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi

 facebook    Youtube

  • Hlavní menu APIV
    • Výstupy projektu
    • O nás
    • O projektu
    • Centra podpory
    • Spolupráce s ostatními projekty
    • Zapojené školy
    • Inkluze ve škole
    • Co je inkluze
    • Legislativa
    • Otázky a odpovědi
    • Akční plán inkluzivního vzdělávání
    • Kontakty
    • Projektový tým
    • Pro média
    •   facebook
  • Inkluze v praxi/
  • pedagog/
  • Web projektu APIV

Web projektu APIV

Poradenství i psychologickou pomoc nabízí Národní pedagogický institut

Sociální pedagogika na vysokých školách v České republice v akademickém roce 2018/2019

Přehled krajských center podpory

Přehled akcí – všechny akce

Přehled akcí – archiv akcí

Zřizovatel školy

Rodič

Pedagog

Centra podpory a zapojené školy - homepage

Přehled akcí – homepage

MATERIÁLY PRO VÁS
PrevNext
Jaké jsou postoje české veřejnosti k začleňování dětí s různými vzdělávacími potřebami do běžných tříd?
Jaké jsou postoje české veřejnosti k zač...
Zhruba čtyři pětiny českých rodičů je pro to, aby byly romské děti začleňovány do běžných tříd základních škol (třetin...
Poruchy chování a jak na ně
Poruchy chování a jak na ně
Jak pracovat s dětmi s poruchami chování? To je jedno z velkých témat spojených se společným vzdělávání...
Chcete dobré vzdělání pro své dítě? Naučte se kvalitu poznat a ocenit, funguje to podobně jako u jídla
Chcete dobré vzdělání pro své dítě? Nauč...
Publikujeme rozhovor Kateřiny Lánské s lektorem, koučem a konzultantem Danielem Janatou, kter&...
Narativní terapie jako psychohygiena učitele a podpora žáků s ADHD
Narativní terapie jako psychohygiena uči...
Máte ve třídě žáka či žákyni s ADHD, kteří jsou občas obtížně zvladatelní? Naučte je i sebe relaxovat a získat ta...
Balintovská skupina: Jak pomocí fantazie řešit vztahy ve škole
Balintovská skupina: Jak pomocí fantazie...
  Učitelé se často dostávají do situací, kdy musí kromě vý...
Otázky a odpovědi: Co dělat, když si rodič nepřeje podporu pro své dítě?
Otázky a odpovědi: Co dělat, když si rod...
  Pedagogicko-psychologická poradna (dále jen „poradna“) nám jako škole oznámila, že pok...
Dlouhou a nelehkou cestu za podporou dětí s Downovým syndromem popisuje zkušená speciální pedagožka Miloslava Stará
Dlouhou a nelehkou cestu za podporou dět...
„Inkluze lidí se zdravotním postižením by měla být v dnešní době samozřejmostí, bohužel však stále není,“ říká Mi...
Otázky a odpovědi: Jak podpořit dítě s ADHD ve škole?
Otázky a odpovědi: Jak podpořit dítě s A...
      Školní prostředí je specifické. Dítě i pedagog musí respektovat ...
Práce s nadanými žáky
Práce s nadanými žáky
  Jan Malbohan (P-KAP) se ve videu zabývá podporou nadaných žáků. Na webu NÚV najdete i jiné materiály zabývaj...
Podpora inkluze
Podpora inkluze
  Inkluzivní vzdělávání vychází z požadavku přizpůsobení edukačního prostředí žákům. V takovém prost...
Otázky a odpovědi: Žádost o revizi doporučení
Otázky a odpovědi: Žádost o revizi dopor...
  Žákovi školy nebyl po rediagnostice v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) v rámci doporučení p...
Plán pedagogické podpory a individuální vzdělávací plán
Plán pedagogické podpory a individuální ...
Jaký je rozdíl mezi plánem pedagogické podpory a individuálním vzdělávacím plánem? Plán pedagogické podpory (PLPP...
Podpůrná opatření prvního stupně
Podpůrná opatření prvního stupně
Podpůrná opatření prvního stupně jsou relevantní pro žáky s mírnými obtížemi ve vzdělávání. Aplikují se i bez dopo...
Podpůrná opatření druhého až pátého stupně
Podpůrná opatření druhého až pátého stup...
Podpůrná opatření druhého až pátého stupně se realizují pouze s doporučením školského pedagogického zařízení, kte...
Inkluze podle psychologa Petera Farrella
Inkluze podle psychologa Petera Farrella...
Psycholog Peter Farrell uvádí, že skutečná inkluze vyžaduje splnění určitých dalších podmínek. Co v procesu inkluze zn...
Přehled vzdělávání žáků s mentálním postižením
Přehled vzdělávání žáků s mentálním post...
Stupně mentálního postižení Lehké mentální postižení – základní škola běžná nebo zák...
Společné vzdělávání je přirozená věc
Společné vzdělávání je přirozená věc
„Na nemoci a postižení je třeba přestat pohlížet jako na chyby. Naše vnitřní já rozhodně nic takového n...
Systém speciální pedagogiky
Systém speciální pedagogiky
Pro přehled jednotlivých oborů speciální pedagogiky, přehledně v jedné infografice.   psychopedi...
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním posti...
Při plánování a realizaci vzdělávání žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními je třeba mít na mysli fakt, že se žáci ve...
Základní možné přístupy ke vzdělávání dětí
Základní možné přístupy ke vzdělávání dě...
Základní možné přístupy ke vzdělávání dětí/žáků s různými postiženími (podle různých autorů) jsou čtyři. Inkluze,...
Vzdělávání nadaných žáků
Vzdělávání nadaných žáků
Jak probíhá vzdělávání nadaných žáků? Na co mají nárok? Jak rozlišujeme kategorie nadaný žák a mimořádně nadaný žák? J...
Skupiny dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami
Skupiny dětí, žáků a studentů se speciál...
Přehled možností vzdělávání pro žáka na základní škole (příklad): Žák na běžné základní škole v běžné třídě ...
Přehled podpůrných opatření
Přehled podpůrných opatření
Přehled podpůrných opatření v dokumentu níže se člení na dvě části. První část popisuje jednotlivé stupně podpůrných o...
Otázky a odpovědi: Patří nadané děti mezi děti se speciálními vzdělávacími potřebami?
Otázky a odpovědi: Patří nadané děti mez...
    Za děti se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen „SVP“) jsou od 1. zář...
HLEDÁTE CENTRUM PODPORY
NEBO ZAPOJENÉ ŠKOLY V KONKRÉTNÍM KRAJI?

 

Mapa ČR

Masarykova 28, 460 01 Liberec Senovážné náměstí 872/25, 110 00 Praha 1 Senovážné náměstí 872/25, 110 00 Praha 1 Křížová 22, 603 00 Brno Potoky 267, 760 01 Zlín Blahoslavova 1576/2, 702 00 Moravská Ostrava Wellnerova 25, 779 00 Olomouc Luční 460, 500 03 Hradec Králové Za Pasáží 657, 530 02 Pardubice Zborovská 3, 586 01 Jihlava Hlinsko 49, 370 01 České Budějovice Čermákova 18, 301 00 Plzeň Západní 15, 360 01 Karlovy Vary Winstona Churchilla 1348/6, 400 01 Ústí nad Labem

 
 
 
 

Všechna místa



 



 


 
 
Národní pedagogický institut České republiky
Senovážné náměstí 25
110 00 Praha 1
 
Telefon: 222 122 112
Web: www.npi.cz
E-mail: apivb@npi.cz
 
facebook /Inkluzevpraxi


  • Kontakty
  • Projektový tým
  • Pro média



EU OP VVV MSMT
Licence Creative Commons
Toto dílo podléhá licenci Creative Commons Uveďte původ 4.0 Mezinárodní License.