Projekt Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi (APIV B) byl ukončen k 31. 12. 2022.
Výstupy a závěrečnou prezentaci výsledků projektu najdete
ZDE
.
Hledat
Výstupy projektu
O nás
O projektu
Centra podpory
Spolupráce s ostatními projekty
Zapojené školy
Inkluze ve škole
Co je inkluze
Legislativa
Otázky a odpovědi
Akční plán inkluzivního vzdělávání
Kontakty
Projektový tým
Pro média
Hledat
Inkluze v praxi
/
pedagog
/
Web projektu APIV
/
Přehled akcí – homepage
Přehled akcí – homepage
Předchozí
MATERIÁLY PRO VÁS
Prev
Next
Jaké jsou postoje české veřejnosti k zač...
Zhruba čtyři pětiny českých rodičů je pro to, aby byly romské děti začleňovány do běžných tříd základních škol (třetin...
Poruchy chování a jak na ně
Jak pracovat s dětmi s poruchami chování? To je jedno z velkých témat spojených se společným vzdělávání...
Chcete dobré vzdělání pro své dítě? Nauč...
Publikujeme rozhovor Kateřiny Lánské s lektorem, koučem a konzultantem Danielem Janatou, kter&...
Narativní terapie jako psychohygiena uči...
Máte ve třídě žáka či žákyni s ADHD, kteří jsou občas obtížně zvladatelní? Naučte je i sebe relaxovat a získat ta...
Balintovská skupina: Jak pomocí fantazie...
Učitelé se často dostávají do situací, kdy musí kromě vý...
Otázky a odpovědi: Co dělat, když si rod...
Pedagogicko-psychologická poradna (dále jen „poradna“) nám jako škole oznámila, že pok...
Dlouhou a nelehkou cestu za podporou dět...
„Inkluze lidí se zdravotním postižením by měla být v dnešní době samozřejmostí, bohužel však stále není,“ říká Mi...
Otázky a odpovědi: Jak podpořit dítě s A...
Školní prostředí je specifické. Dítě i pedagog musí respektovat ...
Práce s nadanými žáky
Jan Malbohan (P-KAP) se ve videu zabývá podporou nadaných žáků. Na webu NÚV najdete i jiné materiály zabývaj...
Podpora inkluze
Inkluzivní vzdělávání vychází z požadavku přizpůsobení edukačního prostředí žákům. V takovém prost...
Otázky a odpovědi: Žádost o revizi dopor...
Žákovi školy nebyl po rediagnostice v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) v rámci doporučení p...
Plán pedagogické podpory a individuální ...
Jaký je rozdíl mezi plánem pedagogické podpory a individuálním vzdělávacím plánem? Plán pedagogické podpory (PLPP...
Podpůrná opatření prvního stupně
Podpůrná opatření prvního stupně jsou relevantní pro žáky s mírnými obtížemi ve vzdělávání. Aplikují se i bez dopo...
Podpůrná opatření druhého až pátého stup...
Podpůrná opatření druhého až pátého stupně se realizují pouze s doporučením školského pedagogického zařízení, kte...
Inkluze podle psychologa Petera Farrella...
Psycholog Peter Farrell uvádí, že skutečná inkluze vyžaduje splnění určitých dalších podmínek. Co v procesu inkluze zn...
Přehled vzdělávání žáků s mentálním post...
Stupně mentálního postižení Lehké mentální postižení – základní škola běžná nebo zák...
Společné vzdělávání je přirozená věc
„Na nemoci a postižení je třeba přestat pohlížet jako na chyby. Naše vnitřní já rozhodně nic takového n...
Systém speciální pedagogiky
Pro přehled jednotlivých oborů speciální pedagogiky, přehledně v jedné infografice. psychopedi...
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním posti...
Při plánování a realizaci vzdělávání žáků s přiznanými podpůrnými opatřeními je třeba mít na mysli fakt, že se žáci ve...
Základní možné přístupy ke vzdělávání dě...
Základní možné přístupy ke vzdělávání dětí/žáků s různými postiženími (podle různých autorů) jsou čtyři. Inkluze,...
Vzdělávání nadaných žáků
Jak probíhá vzdělávání nadaných žáků? Na co mají nárok? Jak rozlišujeme kategorie nadaný žák a mimořádně nadaný žák? J...
Skupiny dětí, žáků a studentů se speciál...
Přehled možností vzdělávání pro žáka na základní škole (příklad): Žák na běžné základní škole v běžné třídě ...
Přehled podpůrných opatření
Přehled podpůrných opatření v dokumentu níže se člení na dvě části. První část popisuje jednotlivé stupně podpůrných o...
Otázky a odpovědi: Patří nadané děti mez...
Za děti se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen „SVP“) jsou od 1. zář...
HLEDÁTE CENTRUM PODPORY
NEBO ZAPOJENÉ ŠKOLY V KONKRÉTNÍM KRAJI?
Мега ссылка
мега ссылка